Träning klar!

Puh....!! Vad Sigrid va ovillig idag! Och jag lite mesig...ja.....mesig....känner inte henne än och när man har börjat rida igen på "äldre dar" så blir man lite mesig...men det går framåt!
Efter att Elin hoppat upp och trimmat henne lite så skulle jag hoppa några skutt!.....ja skutt kallar jag det för det va inte högt...men för mig lagom än så länge....(65cm..) Ja skratta på!! jag som har hoppat 120cm med min ponny....men det va oxå 15 år sen!;) och 120 är väl egentligen inte jättehögt det heller...jaja...jag tränar inte inför Falsterbo iaf....
Att man alltid ska gå in på Månsgård Ridshop då! (Iofs så äger Elins mamma den...och vi ville säga Hej...) men där blev det lite kaffe och skitsnack i ngn timme, plus att jag tittade på alla fina kläder som kommit in. Kommer bli ruinerad...;)
Sitter och väntar på min köttbulls-sallad....och DÖR snart av huger! Måste få i mig mat snart så jag hinner smälta det innan dagens styrkepass på gymmet.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0